Detailhandlen

Salget af plantebaserede produktkategorier i detail er i vækst, men der plads til mere – og særligt flere økologiske produkter i sortimentet.

Bliv klogere på markedspositionen for et godt plantebaseret sortiment og meget mere i Dansk Vegetarisk Forenings detailunivers her: https://vegetarisk.dk/detail

Ny rapport med adfærdsindsigter (december 2021)

Økologisk Landsforening har identificeret seks centrale adfærdsbarrierer, som står i vejen for, at flere forbrugere køber økologisk frugt og grønt i butikkerne. Der er udviklet i alt syv adfærdsvidenskabelige løsningskoncepter, ‘nudges’, som forventes at kunne bidrage til at løse disse adfærdsbarrierer.

Læs rapporten: Anvendelse af adfærdsindsigter til at øge salget af økologisk frugt og grønt i detailhandlen

Guide til fødevarevirksomheder

Vi har udviklet en guide til fødevarevirksomheder, der vil positionere sig stærkt på det internationale marked.

Luk (Esc)